Brev:
Så går han på tæer - igen!
21. maj 2010
Alder:
18 mdr.
Så går han på tæer - igen!
Kære Helen.
Nu gik det lige så godt :)
Jeg skrev til dig for et par måneder siden fordi M blev ved med at stå på tæer, og derfor ikke havde lært at gå endnu. Vi fulgte dit råd med at købe et par faste sko til ham, og han kom ned på hele foden og lærte at gå i løbet af få uger. Vi nåede også lige forbi lægen, der dog ikke kunne se at der var noget problem, og det var der jo så pludselig heller ikke længere.
Men. Nu er der gået ca 3 måneder siden han lærte at gå, og nu er han blevet så god til at gå, at han er begyndt at gå på tæer! Igen! Han gør det hver dag, det er som om han foretrækker det? Han har ellers slet ikke hverken stået eller gået på tæer de sidste 3 måneder, så vi troede det var et overstået kapitel.
Har du nogle gode råd? Skal vi bare lade ham gå på tæer, er det bare en fase? Skal vi få lægen til at tjekke det igen? Men sidst kunne lægen jo ikke se noget. Skal vi satse på han bliver balletdanser :) ?
Med venlig hilsen
de forvirrede forældre