Brev:
Scooby Doo
14. maj 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Scooby Doo
Hej Helen,
Min mand og jeg er uenige om vores dreng på 2 år og 4 mdr må se Scooby doo eller ej. Han så lidt af en episode i fjernsynet med min mand den anden dag og siden da har han spurgt til Scooby doo og vil så gerne se det. Vores søn er MEGET glad for dyr især for hunde, så tror det er derfor han blev helt besat af scooby doo.
Er det ok for en dreng i hans alder at se scooby doo i selskab med sin far? Jeg synes han er for ung, men min mand synes at det er ok. Har tjekket på nettet og dvd´en vi overvejer at købe med scooby doo siger den er tilladt for alle....
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen
Pia