Brev:
Nok opmærksomhed
9. maj 2010
Alder:
0 mdr.
Nok opmærksomhed
Hej Helen.
Vi har lige fået barn nummer to, en lille dreng. Storebror er to år gammel.
Jeg er meget alene pga. min mands arbejde, og storebror har kun en deltidsplads i vuggestuen, så jeg har altid meget at lave. Jeg er lidt bekymret for lillebror ikke får nok opmærksomhed. Han får selvsagt mad, rene bleer, osv., og han er med når jeg putter storebror om aftenen, når jeg leger med storebror osv., men der er sjælden tid til kun at sidde og snakke med ham alene. Risikerer jeg han ikke får nok social kontakt?
Relativt tit ligger han også og skriger alene nogle minutter inden jeg tager ham op fordi jeg er i gang med noget jeg ikke kan forlade, fx. at skifte storebrors lorteble... Tager han skade af det?
Hilsen