Brev:
Utålmodig baby
29. april 2010
Alder:
3 mdr.
Utålmodig baby
Hej Helen.
Jeg har en dreng på 3 mdr. han spiser som han skal. døjer dog med ondt og luft i maven. Han er på alle måder en normal baby.
Men vi har svært ved at ligge ham.
Han skriger og vil se mere. Han bliver hurtig sur og skriger.
Hver gang han skal sove når han til det punkt hvor han græder sig selv i søvn, fordi han er så træt.
Men ligger jeg ham før skriger han også.
Men der er også med simple ting i hverdagen. han kan ikke sidde hos mig i mere en 3 min så skal der ske noget nyt og gør der ikk det skriger ham.
Jeg er nået til det punkt hvor han bare får lov til det. for alt andet virker ikk. og putte teknikker virker heller ikk.
Han sidder faktisk og skriger lige nu.
Hele min dag handler om at jeg skal løbe rundt og spille fransk klovn for at undgå han skriger....
Hjælp
En ulykkelig mor