Brev:
Fejlsynkning
27. april 2010
Alder:
6 mdr.
Fejlsynkning
Kære Helen!
Det går på alle måder bedre med vores datter - tak for din tidligere hjælp.
Vi introducerede overganskost, da hun var 5 måneder, og det går godt. Hun får 3 hovedmåltider og et par små mellemmåltider dagligt. Hun spiser alt med stor glæde.
I dine svar til andre medlemmer kan jeg læse, at du anbefaler fingermad i forbindelse med måltiderne. Vi har derfor givet hende rugbrødsstænger, agurk og blød frugt; altid under opsyn.
Det bekymrer os, at hun hver dag får det 'i den gale hals' og hoster og sprutter, så hun bliver helt rød i hovedet. I går gik det særligt galt, hvor hun havde svært ved at få vejret, og jeg blev noget forskrækket.
Hun har to tænder i undermunden og er dermed istand til at bide små stykker af fingermaden, som hun åbenbart fejlsynker.
Skal vi vente en måned endnu og nøjes med ske-mad eller tage et førstehjælpskursus og være beredt?!
Venlig hilsen
Janne