Brev:
Løbecykel og tobensafsæt
25. april 2010
Alder:
21 mdr.
Løbecykel og tobensafsæt
Hej Helen.
Her går det super godt med Aske der udvikler sig med lynets hast og snakker som et vandfald:-) Desuden sover han også fint både dag og nat nu.
Vi vil gerne give Aske en løbecykel i 2-års fødselsdag - tror du at han vil kunne cykle på den allerede nu? Han kører på scooter hele tiden, men kan endnu ikke køre med pedaler. Hvornår kan de ca det?
I mødregruppen i dag snakkede vi om hvornår de egentlig laver to-bens afsæt - har du et bud på det? Aske går tit ned i benene, men letter ikke. Det ser til gengæld ret sjovt ud.
På forhånd tak - og endnu en gang tak for en god brevkasse, som jeg nyder meget godt af.
Hilsen