Brev:
Vil helst stå op
23. april 2010
Alder:
4 mdr.
Vil helst stå op
Hej!
Her er lige et "hurtig" spørgsmål!
Min dreng på 4 måneder vil bare gerne stå op hele tiden. Min mor siger det kan være skadelig for hans små hofter, og at vi derfor bør lade ham sidde eller helst ligge.
Han trækker sig gerne op efter armene, men det er ikke længer nok for ham at komme op og sidde, han VIL stå! Også på vores skød vil han allerhelst at vi hjælper ham op og stå og han står med stærke ben og lige ryg, og derfra kan kan rigtig følge med i alt fra den rigtige vinkel synes han ;o) Er det skadeligt for ham, eller er det normalt for hans udvikling.
Kærlig hilsen
G.