Brev:
Bider i møbler, legetøj osv.
19. april 2010
Alder:
10 mdr.
Bider i møbler, legetøj osv.
Hej Helen
Min datter er 10 mdr og bider i alt møbler, legetøj osv og det er vel ok, men hun bider også i mine kinder og arme ja hvor hun kan komme til det og det er vel ikke ok og skal stoppes?
Hun er et meget glad barn, så det er ikke fordi hun virker frustreret.
Hilsen