Brev:
Bedste plan for indkøring i vuggestue
12. april 2010
Alder:
12 mdr.
Bedste plan for indkøring i vuggestue
Hej Helen
Har du en holdning til, hvordan den bedste plan for indkøring i vuggestue ser ud?
Og hvad kan vuggestuen forvente, at vores dreng kan ift. at spise og drikke? Han er lige fyldt 1 år.
Han er desuden lige ved at kunne skære en lur fra og nøjes med en lur om dagen, midt på dagen, hvilket jo passer godt til vuggestuen, men nogle dage skal han bare have to lure.
Vuggestuen siger, at han nok indretter sig over tid, men jeg insisterer på, at de skal tage hensyn til det her i starten, hvilket vel er meget rimeligt, når han ikke ældre, ikke?
Med venlig hilsen
AH