Brev:
Mærkelig vane eller?
12. april 2010
Alder:
21 mdr.
Mærkelig vane eller?
Hej Helen
Matthes er begyndt på noget mærkeligt, særlig når han fx sidder og hygger med bamse i tv. han holder sit vejr i nogle sekunder af gangen og slipper det igen. det virker ikke til at genere ham.
Jeg tror det er en dårlig vane, men tænkte at du måske har oplevet det før og kan sige om vi bør være bekymret.
Med venlig hilsen
Lea