Brev:
Står på tæer
7. april 2010
Alder:
7 mdr.
Står på tæer
Hej Helen
Vores dreng på godt 7 mdr. står på tæer når vi "stiller" ham. Han vil ikke ned på hælen. Jeg har hørt at det er normalt og at det er senen i føddernes svej der skal masseres for at løsne. Vil meget gerne høre hvad du har at sige?
Jeg kan godt få fødderne i 90 grader når han ikke har vægt på.
Med venlig hilsen
Mette