Brev:
Kan man komme for sent i dagpleje?
26. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Kan man komme for sent i dagpleje?
Kære Helen
Jeg er gymnasielærer og starter først arbejde efter sommerferien - dvs til august. Til den tid vil min søn være ca 14 måneder.
Det havde jeg egentlig ikke tænkt, at der var noget problem i - nærmere tværtimod, men en fra min mødregruppe mente, at det var alt for sent - at han ville blive svær at kære ind i dp og samtidig et besværligt barn for dagplejeren at få passet ind i hendes rutiner.
Hvad er dine tanker om dette?
God påske herfra!!!