Brev:
Slår sit hoved i glæde
25. marts 2010
Alder:
17 mdr.
Slår sit hoved i glæde
Hej Helen.
Jeg har en søn på 17 mdr som banker sit hoved ind i væggen eller ned i gulvet, når han bliver glad for et eller andet.
Tit slår han det så hårdt, at han begynder at græde, men det er jo klart for det gør da ondt.
Kan det virkelig være normalt og hvordan får jeg ham til at holde op?
Hilsen