Hjælp, indkøring i dagpleje

23. marts 2010

Kategori:
Alder:
9 mdr.

Hjælp, indkøring i dagpleje

Hej Helen,

Jeg er virkelig desperat - min søn er virkelig morsyg i en sådan grad, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal gøre ang. indkøring i dagpleje. Måske er det heller ikke bedre, at han nu er 9 mdr. !!!

Vi forsøgte i sidste uge - 2 dage, hvor vi var sammen afsted i nogle timer også legede han med de øvrige børn. Det skal siges, at der er to drenge ud over ham og de er ikke nær så langt fremme som min dreng er. De ligger passive på gulvet. Min dreng kravler, rejser sig og vil gerne gå. Han er tilmed dobbelt størrelse.

Den 3 dage gik jeg i en time og i det tidsrum flippede han helt ud og jeg blev ringet efter. Jeg har aldrig oplevet ham så ked af det - han hulkede ...

Annonce

... og var også for mig i et lang stykke tid helt færdig af gråd.

Efterfølgende var han meget mor opmærksom og dagplejen var syg de efterfølgende 3 dage.

Nu idag var vi afsted igen og det er ikke blevet bedre, så snart jeg blot er lidt væk fra ham, så græder han og er helt utrøstelig!!! dagplejen er ny og hun forsøger at trøste ham, men uden held. Tilmed er han ikke særlig optaget af de øvrige børn og de sover en del.

Har du råd til indkøringen i dagplejen og bør jeg finde en dagpleje, hvor der er nogle størrere børn, som han kan være lidt optaget af?

Jeg tror aldrig jeg har været så presset.... det er hårdt at opleve min søn helt ulykkelig.

Hilsen
Mor til Basse

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Medicin til børn

Et lille barn må aldrig få medicin, uden at lægen har ordineret det. Børn skal have helt andre mængder end voksne og reagerer anderledes på visse produkter.

Har dit barn fået ordineret medicin, så er det vigtigt at følge lægens instruks. Er der f.eks. ordineret penicillin i 6 dage, så er det vigtigt, at du giver medicinen i 6 dage og ikke stopper efter 3 dage, fordi du synes, at barnet virker frisk og rask. Hvis du stopper for hurtigt, risikerer du, at sygdommen vender...

Læs mere i Babylex

Forstoppelse

Hvis dit barns afføring er hård og knoldet, så har dit barn forstoppelse. Ofte vil barnet også have ondt i maven og være grædende. Børn der tilbydes modermælkserstatning får hyppigere forstoppelse, end børn der ammes. Men børn der ammes kan også godt få problemer med forstoppelse.

Får dit barn modermælkserstatning, skal du være opmærksom på, at blandingsforholdet er korrekt. Du kan også prøve at skifte till en anden type erstatning - der findes erstatninger, som er udviklet til...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen

Tak for dit gode svar sidst, som virkelig hjalp mig videre. Vi har valgt at beholde putteflasken lidt endnu :-)

Agnes mor