Brev:
Hjælp, indkøring i dagpleje
23. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Hjælp, indkøring i dagpleje
Hej Helen,
Jeg er virkelig desperat - min søn er virkelig morsyg i en sådan grad, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal gøre ang. indkøring i dagpleje. Måske er det heller ikke bedre, at han nu er 9 mdr. !!!
Vi forsøgte i sidste uge - 2 dage, hvor vi var sammen afsted i nogle timer også legede han med de øvrige børn. Det skal siges, at der er to drenge ud over ham og de er ikke nær så langt fremme som min dreng er. De ligger passive på gulvet. Min dreng kravler, rejser sig og vil gerne gå. Han er tilmed dobbelt størrelse.
Den 3 dage gik jeg i en time og i det tidsrum flippede han helt ud og jeg blev ringet efter. Jeg har aldrig oplevet ham så ked af det - han hulkede og var også for mig i et lang stykke tid helt færdig af gråd.
Efterfølgende var han meget mor opmærksom og dagplejen var syg de efterfølgende 3 dage.
Nu idag var vi afsted igen og det er ikke blevet bedre, så snart jeg blot er lidt væk fra ham, så græder han og er helt utrøstelig!!! dagplejen er ny og hun forsøger at trøste ham, men uden held. Tilmed er han ikke særlig optaget af de øvrige børn og de sover en del.
Har du råd til indkøringen i dagplejen og bør jeg finde en dagpleje, hvor der er nogle størrere børn, som han kan være lidt optaget af?
Jeg tror aldrig jeg har været så presset.... det er hårdt at opleve min søn helt ulykkelig.
Hilsen
Mor til Basse