Brev:
Separationsangst? - 3 mdr.
11. marts 2010
Alder:
3 mdr.
Separationsangst? - 3 mdr.
Hej Helen.
Jeg har før spurgt dig ang. min søns forkølelse. Det endte så med en RS-virus, og en uges indlæggelse på Glostrup børneafd. med iltmaske og sonde:-( Det var bare hårdt, jeg sad samtidig og pumpede ud...
Men mit spørgsmål er, om en så lille baby (3 måneder) kan få separationsangst? Han er simpelthen ulidelig om natten, jeg kan ikke lægge ham fra mig uden han græder. Jeg har prøvet at svøbe ham og give sut, men så bliver han hys over ikke at kunne bevæge armene...
Derudover vil jeg gerne høre, for det har været meget sløjt med mælkeproduktionen siden indlæggelsen, jeg har jo ikke sovet så meget og også tabt mig.
Igår ammede jeg ham 4 gange på 2 timer, og han skreg bare, så han fik en flaske og tømte 120ml, så kan vi vel godt blive enige om, at der ikke rigtig er noget at komme efter eller hva?
Venlig Hilsen
Pernille