Brev:
Vil min datter bestemme?
8. marts 2010
Alder:
22 mdr.
Vil min datter bestemme?
Kære Helen
Først tak for en super god brevkasse :)
Jeg har en glad datter på 2 år. Min kæreste og jeg har ind i mellem skiftende arbejdstider, men vi er alle samlet kl 18.
Problemet er at når det er mig der er sammen med vores datter om eftermiddagen, har hun det meget med at trække mig rundt i fingerne og hvis jeg ikke følger med eller hvis hun ikke får sin vilje bliver hun sur og begynder at pive, ofte gir jeg efter og går med hende. Når hun er sammen med far er der ingen problemer, ham trækker hun ikke i fingerne, der leger hun selv og hun hygger sig. Hvad skal jeg gøre?
Jeg føler lidt at det er hende der vil sætte dagsordnen. Når vi alle er samlet om aftenen, trækker hun ikke afsted med mig, der er leger hun selv og hygger sig. Lader jeg hende bestemme for meget, eller er jeg for dårlig til at sætte grænser?
Jeg er meget frustreret over situationen og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre?
Hilsen en fortvivlet mor