Brev:
Han skærer tænder
6. marts 2010
Alder:
20 mdr.
Han skærer tænder
Hej Helen.
Valdemar har fået den forfærdentlige vane at skære tænder :S
jeg ved godt du ikke er tandlæge, men jeg er så bange for at det kan skade hans tænder at han gør det. Måske du ved om det gør det og hvordan jeg kan få ham til at holde op med det??
Skal jeg kontakte hans tandlæge og snakke med hende og få hende til at se på det??
Altså han holder op når vi siger han skal gøre det og samtidig afleder vi hans opmærksomhed, men han gør det jo senere igen..
Det kan godt være at jeg lyder lidt overpylret, men for mig er tænder bare noget af det vigtigste og jeg passer også rigtig godt på mine egne, så hvorfor ikke passe lige så godt på min søns.
Hilsen Maibrit