Brev:
Fra mave til ryg
2. marts 2010
Alder:
5 mdr.
Fra mave til ryg
Kære Helen
Lillepigen er for nogle uger siden begyndt at rulle fra ryg til mave. Hun er meget dygtig til det og gør det derfor hele tiden, man kan slet ikke lægge hende på ryggen uden at hun kort tid efter er rullet om på maven så er er jo rigtig flot, MEN hun kan bare ikke rigtig komme den anden vej endnu altså fra mave til ryg og jeg har ellers læst at det er det de som regel kan først.
Hun bliver derfor efter et stykke tid på maven sur over at hun ikke kan komme om på ryggen igen. Ligger og vifter med armene som en pingvin. Hjælper jeg hende med at komme om på ryggen og ligge ja så triller hun da bare om på maven igen og sådan kan det blive ved.
Hvordan kan jeg bedst hjælpe hende med at lærer at trille fra mave til ryg?
Hun er også begyndt at løfte numsen og trække knæene op under sig som om hun vil op i kravlestilling, hvor gamle er børn normalt før de kan komme op i kravlestilling?
Med venlig hilsen
Albertes mor