Brev:
Kalveknæet?
1. marts 2010
Alder:
2 år, 5 mdr.
Kalveknæet?
Hej Helen
Min dreng er nu næsten 2½ år og trives og udvikles, efter eget skøn, som han skal.
Jeg synes dog han ligesom går indad på sine fødder således at han kommer til at se noget kalveknæet ud. Jeg spurgte i forbindelse med 2 års undersøgelse lægen (som vi iørigt aldrig har været hos før og ikke er specielt glade for) om problemet. Han sagde at kunne godt se der var et "svaj" men at det tidligst var noget man gjorde noget ved i skolealderen.
Det er ikke sådan at han falder over sine egne ben og kan sagtens løbe omend det ser lidt sjovt ud...
Men kan man ikke gøre noget med specielle stive sko eller indlæg i skoene og hvad gør man i skolealderen hvis man vælger at gøre noget, som lægen sagde?
Jeg er selvfølgelig bekymret for om det skader ham og om det er noget han vil blive drillet med :-(
Kærlig hilsen
Anette