Brev:
Stå og gå for tidligt?
14. februar 2010
Alder:
9 mdr.
Stå og gå for tidligt?
Hej Helen.
Sofie er nu næsten 9 måneder og kravler derudad og rejser sig op ved alting og tager også et par forsigtige skridt en gang i mellem :-)
Men er det for tidligt?
Vi har fået at vide at hun ikke må stå og gå fordi hendes knogler ikke er stærke nok og hun bliver hjulbenet osv., men jeg synes bare at det er en skam at bremse hende når nu det er en del af hendes udvikling.
Hvis jeg sætter hende ned så er det første hun gør at kravle hen til noget hun kan rejse sig op af :-)
Så hvad gør jeg lige, lader hende stå og evt gå som hun lyster?
Eller?
Venlig hilsen Linda