Brev:
Morsyg dreng på 8 mdr.
9. februar 2010
Alder:
8 mdr.
Morsyg  dreng på 8 mdr.
Kaere Helen
Tak for en fantastisk brevkasse som har vaeret en stor hjaelp for mig der bor meget langt vaek fra Danmark!
Vores dreng er blevet 8 mdr og trives rigtig godt! Han har altid vaeret meget sammen med mig da vi ikke har haft nogen der kunne passe ham her i landet (ud over far). Vi er meget ude sammen med andre mennesker, er i flere moedregrupper mm og det elsker han. Han er meget grinende og elsker naar folk pjatter med ham - saa laenge han sidder paa mors arm.
Den sidste 1 1/2 maaned har han vaeret ekstra morsyg. Hvis han ikke kan se mig bare et oejeblik saa skriger han i vilden sky men bliver glad igen saa snart han er hos mig og smiler bredt til den der holdt ham selvom han lige har tudet. Den sidste uge er han begyndt ogsaa at graede hvis han bliver efterladt hos far som han ellers er meget glad for. Det gaar dog over hvis jeg er helt vaek.
Jeg ved det normalt for hans alder og jeg proever at imoedekomme det. Han sidder og leger i sin hoeje stol taet paa mig naar jeg laver noget andet, han sidder i slyngen og paa armen halvdelen af dagen saa min ene arm ligner en vaegtloefters, jeg laver tit - boeh med ham og forsikrer ham naar han er hos andre - men han skriger lige meget hvad hvis andre tager ham - ogsaa selvom det folk han kender godt.
Problemet er at jeg skal starte med at arbejde i april og er i Danmark hele marts saa vi er saa smaat begyndt at introducere ham til hende der skal passe ham. Det en han har set 2 gange om ugen hele sit liv da hun har gjort rent for os indtil nu. Han er glad for hende og smiler over hele fjaeset naar han ser hende - men vil som altid ikke holdes.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an for jeg synes det er rigtig svaert at han bliver saa ked af det. Har proevet at vaere vaek et par gange af 1/2 times varighed og han graeder naesten hele tiden.
Har du et par ideer til hvordan man kunne goere det?
Kaerlig hilsen
mor til bavianunge