Brev:
mmm mmm mmm
6. februar 2010
Alder:
8 mdr.
mmm mmm mmm
Hej Helen...
Jeg har læst dine svar til andre brugere og jeg tror jeg forstår hvorfor min datter siger "mmm mmm mmm mmm" KONSTANT!! Men hvor lang tid vare det???
Inden for den sidste månede har isabella lært at kravle, fået to tænder, begyndt at rejse sig op ved borde osv, MEGET mor-syg... far duer slet ikk desværre og startet i legestue... så der er sket meget... og hun sover stor set ikk om natten... hun sov stort set hver nat indtil hun blev seks måneder, med undtagelse af at hun skulle have sutten nogle gange..... hva sker der??? om dagen er hun en glad og frisk pige som pludre meget og griner rigtig meget!!!:o)
Jeg ved du skriver et emne per brev, men vil også lige hører dig om din mening om tegnesprog til børn? påvirker det deres udvikling af sprog eller? jeg har købt "tal med tegn".. og lidt nysgerrig efter din mening...
God weekend..
Venligst
Dorthe