Brev:
Fingre i min mund
4. februar 2010
Alder:
12 mdr.
Fingre i min mund
Hej Helen
Et lille kort spørgsmål...
Min søn på godt 1 år hygger sig bedst ved at have mindst een af sin små fingre inde i min mund. Det er mildest talt irriterende, for han river i mit tandkød og ja, det er ikke rart.
Jeg har prøvet at par tage den væk 100 gange i træk, men det stryger derop igen og igen, har prøvet med nej osv, det virker ikke... og det er lidt synd for det er tit en hyggestund det går ud over....
Hvad gør jeg for at han holder op??
De bedste hilsner
S.B.