Brev:
Præmature eller bare almindelig drenge
4. februar 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Præmature eller bare almindelig drenge
Hej
Tusind tak for dine sidste svar.
Jeg står i et kæmpe dilemma konstant. Mine drenge der nu er 2,3 år er født 32+5. mit problem er at jeg ikke ved om de er sensitive fordi de er præmaturer eller de bare er drenge ...
Når man læser om præmatur kan jeg godt se lidt af symptomerne i drengene, men på den anden side synes jeg også at det de nogle gange gør, gør alle jævnaldrende også. Så ved aldrig hvor meget hensyn vi skal tage til at de er præmature. Hvad gør jeg.
Med venlig hilsen
Stine