Brev:
Vil ikke have hovedet nedad
3. februar 2010
Alder:
23 mdr.
Vil ikke have hovedet nedad
Hej Helen
1000 - tak for dine mange svar til mig på det sidste!
Her har jeg lige et mere - ganske kort!
Min dreng bryder sig ikke om at få hovedet nedad. Fx. hvis vi tumler, danser eller når jeg vil forsøge at slå kolbøtter med ham. Han bliver rigtig ked af det og spærer øjnene meget op. Han ser nærmest angst ud og bliver bange for at jeg vil gentage øvelsen, så han går væk eller siger "Nej mor".
Da han var lille, var det ikke noget problem.
Han har fået dræn i som 1½ år og har ikke døjet med ørerne siden - men kan det have noget med det at gøre?
Har du en ide om, hvordan jeg kan træne det med ham?
Med venlig hilsen
Anja