Brev:
Utilfreds hele dagen
2. februar 2010
Alder:
14 mdr.
Utilfreds hele dagen
Hej igen Helen.
Jeg skrev til dig d. 6 jan. men desværre fik jeg ikke forklaret míg ordenligt. Jeg skrev at min datter græder og er meget utilfreds og at hun lige er startet i instution. Du skrev tilbage at det er meget almindeligt når hun lige er startet op. Det var allerede inden hun var startet i instution hun var startet på at være meget utilfreds.
Det er desværre ikke over endnu. Det går fint når vi aflevere hende om morgenen og hun er glad det meste af dagen siger dagplejemoderen. Når vi så kommer hjem er hun ved at drive os til vanvid, det er ikke rart at skal skrive sådan om vores dejlige pige, men fra ca kl. 16.30 til 19 siger hun en høj utilfreds lyd.
Hun vil være på armen at os hele tiden og det er ikke engang ensbetydende med hun er glad. Hun græder meget og virker frustreret eller som om hun ikke selv ved hvad hun vil. Det er også på samme måde når vi spiser aftensmad og det er ved at være så hårdt konstant at høre på den lyd og se hende være så ulykkelig. Vi prøver hele tiden at finde på noget der kan aflede hende men det er kun et par min det virker.
Hun er begyndt indimellem at få nogle flip hvor hun skriger/græder og spænder i hele kroppen og det kan f.eks bare være pga vi tager tandbørsten og sætter på plads. Hun vågner også flere gange om natten og græder. Vi elsker vores datter utrolig meget og vi har haft et nemt første år men synes jeg bliver meget ked af det fordi hun virker så utilfreds.
Hun opfører sig som om hun er vildt træt men hun sover fra 20.15 til 7.00 med nogle korte grædeture indimellem og så sover hun til middag kl. 12.30-15.00 hvor hun sover igennem. Så hun får da nok søvn, gør hun ikke? Hun spiser også godt og jeg tror ikke hun har ondt nogle steder.
Ville være utrolig glad hvis du har et par gode råd eller fortælle hvad vi skal gøre når hun er utilfreds og græder af ingenting. Det skal siges at hun går ikke selv endnu. Hun er stærk nok men tør ikke slippe vores hænder og hendes far tror det er det der er grunden til hun er utilfreds. Jeg synes ikke hun er så god til at underholde sig selv og lege men er det normalt for alderen?
Mange hilsner fra moderen.