Brev:
Lære at pudse næse
28. januar 2010
Alder:
2 år, 7 mdr.
Lære at pudse næse
Hej Helen
Tusind tak for dine tidligere svar!
Jeg har bare et lille simpelt spørgsmaal:
Har du et godt raad til hvordan jeg faar lært Oscar at pudse næse?
Han har hele tiden stoppet næse, og det er med vold hver gang vi renser næsen med saltvand, han kan absolut ikke lide det. Han har ogsaa haft mange mellemørebetændelser, saa det er saa vigtigt at han faar pudset den næse.
Er der evt en leg hvor man kan lære at puste ud af næsen eller hvad ved jeg ?:)
Paa forhaand tak.
Lotte