Brev:
Skære tænder
26. januar 2010
Alder:
12 mdr.
Skære tænder
Kære Helen,
Jeg har bare lige et enkelt hurtigt spørgsmål:-)
Alexander, som nu er blevet et år og er faldet rigtig godt til her i vores nye hjem i Washington DC, er begyndt at skære tænder rigtig meget.
Er der noget jeg kan gøre ved det og gør det noget? Da jeg har det med lyden af tænderskæren som andre har det med lyden af negle på en tavle, så ender jeg tit med at proppe en sut i munden på ham:-) Men det er jo ikke en god løsning heller.
Mange venlige hilsner
Alexanders mor