Brev:
Kravler med strakte ben?
21. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Kravler med strakte ben?
Hej igen igen:o)
Isabella, 11-6-09 9,5kg og 76cm, kommer fint op på alle fire og har gjort det i tre uger snart... når hun er frisk og udhvilet maver hun sig frem, dvs hun kravler ikk rigtigt, hun ligner mere en orm:o)
Når hun er på alle fire og jeg rokker med hende, fordi det har jeg læst du skriver at man skal gøre for at hjælpe dem med at lære at kravle;o), så strækker hun benene helt, så hun står med numsen lige i vejret.... hvorfor gør hun det? Hvis jeg ikk rokker med hende og hun bare selv tumler rundt, gør hun nøjagtigt det samme... virker som om hun helst vil stå med strækte ben.....?
Er det noget jeg skal modarbejde hende i eller er det bare en del af det at lære at kravle?
Tak for en super brev kasse:o)
Venligst
Dorthe