Brev:
Gå på tæer
17. januar 2010
Alder:
13 mdr.
Gå på tæer
Hej Helen,
så er der dukket et nyt spørgsmål op. Mattis går stadig på tæer, er det mon normalt?
Han har aldrig brugt en gåstol eller lignende, så vi ved ikke hvor det kommer fra. Han er ellers ganske almindelig motorisk, han krøb da han var 6 måneder gammel, og kravlede da han var 8 måneder gammel, og kort efter rejste han sig op ad borde og vægge. Så han har været "stående" i snart 1/2 år. Han har i lang tid kunne gå rundt om borde, og med gåvogn. Når han står, gør han det en gang imellem på hele foden, men han går altid på tæerne, og han står også tit på tæer.
Med venlig hilsen
lillepruts mor