Synes ikke hun hopper

7. januar 2010

Kategori:
Alder:
7 mdr.

Synes ikke hun hopper

Hej Helen

Jeg er nyt medlem og har en datter på snart 7 måneder, født den 11-6-09, Isabella. hun er mit eneste barn.

Jeg har fået anbefalet denne hjemmeside og har læst mange af dine svar som jeg selv har kunne bruge, så derfor har jeg nu meldt mig ind:o)

Mit spørgsmål går på at jeg læste i min babykalender at babyer ved 5 måneders alderen begynder at hoppe og støde fra når de står på ens ben eller gulv, men det synes jeg ikk isabella her gjort på noget tidspunkt, er det noget som skal undersøges nærmere? Jeg synes hun er godt med ellers, hun sidder selv uden støtte nu, har hun gjort i to uger, når jeg stiller ...

Annonce

... hende på hendes ben og holder enten i hendes hænder, om livet eller under hendes arme blir hendes ben helt stive og hun står helt fladt på fødderne...hun smiler og ser ud til at nyde det, men hun bukker dem aldrig eller "sætter af" er det normalt?? når hun ligger på maven løfter hun sig selv op på alle fire, men hun kommer dog ingen vejne endnu....

Jeg må beklage på forhånd hvis der kommer nogle dumme spørgsmål, er ikk så stærk i det her baby-halløj og har ikke et godt forhold til min sp.. jeg spørger i vest og hun svare i øst... så er stoppet med at prøve at få nogle svar fra hende, desværre:o(

Venlig hilsen
Dorthe

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Angst hos børn

Børn vil i løbet af deres liv have perioder, hvor de er bange for forskellige ting. Man kan skelne lidt imellem frygt og angst. Barnet kan f.eks. blive bange for en stor hund der står og gør - her er der tale om frygt, og det kan være hensigtsmæssigt, fordi det er med til at holde barnet fra en situation, som måske kan være farlig.

Angst ligger lidt dybere og det kan f.eks. være når barnet ikke kan falde i søvn på grund af f.eks. tordenvejr. Når barnet oplever angst, så oplever...

Læs mere i Babylex

Laktulose

Laktulose er et middel, som bruges ved hård mave. Hvis du oplever, at dit barn ikke kan komme af med sin afføring, afføringen er knoldet og hård, måske virker dit barn til at have smerter i forbindelse med, at det skal have afføring - så kan læge eller sundhedsplejerske anbefale dig, at du giver dit barn laktulose.

Laktulose drikkes, og kan f.eks. gives til baby på en ske. Laktulose virker ved at binde vand i tarmen og derved blødgøres afføringen, så barnet lettere kan komme af...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusinde tak for dine fantastiske sider - det er dejligt at kunne skrive til dig, når man bor i Italien hvor der ikke findes sundhedsplejerske ;o)

Kærlig hilsner
Tanya fra Italien