Brev:
Synes ikke hun hopper
7. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Synes ikke hun hopper
Hej Helen
Jeg er nyt medlem og har en datter på snart 7 måneder, født den 11-6-09, Isabella. hun er mit eneste barn.
Jeg har fået anbefalet denne hjemmeside og har læst mange af dine svar som jeg selv har kunne bruge, så derfor har jeg nu meldt mig ind:o)
Mit spørgsmål går på at jeg læste i min babykalender at babyer ved 5 måneders alderen begynder at hoppe og støde fra når de står på ens ben eller gulv, men det synes jeg ikk isabella her gjort på noget tidspunkt, er det noget som skal undersøges nærmere? Jeg synes hun er godt med ellers, hun sidder selv uden støtte nu, har hun gjort i to uger, når jeg stiller hende på hendes ben og holder enten i hendes hænder, om livet eller under hendes arme blir hendes ben helt stive og hun står helt fladt på fødderne...hun smiler og ser ud til at nyde det, men hun bukker dem aldrig eller "sætter af" er det normalt?? når hun ligger på maven løfter hun sig selv op på alle fire, men hun kommer dog ingen vejne endnu....
Jeg må beklage på forhånd hvis der kommer nogle dumme spørgsmål, er ikk så stærk i det her baby-halløj og har ikke et godt forhold til min sp.. jeg spørger i vest og hun svare i øst... så er stoppet med at prøve at få nogle svar fra hende, desværre:o(
Venlig hilsen
Dorthe