Brev:
Græder meget
6. januar 2010
Alder:
13 mdr.
Græder meget
Hej Helen.
Så skriver jeg igen da jeg synes vores datter græder meget. Hun er lige blevet 13 måneder og er lige startet i dagpleje.
Hun har i et par måneder vågnet mange gange om natten og grædt. De fleste gange kan vi synge hende i søvn igen men ca. midt på natten græder hun rigtig meget også selvom hun kommer over imellem os. Det eneste der de fleste gange kan stoppe hende er en flaske med mælk. Hun har ellers ikke været vant til at få flaske. Lige inden hun kommer i seng får hun også grød, så jeg er sikker på hun ikke er sulten. Hun har også en bamse hun normalt er glad for bare ikke om natten.
Jeg synes også hun græder eller kommer med en klage lyd om dagen. Jeg bliver så frustreret da jeg synes vi prøver at lege meget med hende og give hende trykhed og kærlighed. Hun har ikke fejlet noget og spiser de fleste dage fint og varieret mad. Hun sover hos os i soveværelset, men i egen seng hvor hun også bliver puttet. Putningen svinger lidt men de fleste gange græder hun lidt inden hun falder i søvn Ca. midt på natten kommer hun over til os og sover imellem os og helst gerne med armene om min hals.
I dagplejen har hun grædt meget og jeg har hentet hende hurtigt igen. Jeg ved godt det tager tid at vænne sig til at være afsted men da vi ofte har svært ved at trøste hende er jeg lidt bekymret for om dagplejemoderen kan få hende til at stoppe med at græde.
Det skal lige siges at vi også har mange gode timer men gråden fylder meget for tiden fordi det er så mange gange om natten. Jeg ved ikke om du har et godt råd eller om tiden skal arbejde for os.
Mange nytårshilsner herfra.