Brev:
Hænder i munden
29. december 2009
Alder:
6 mdr.
Hænder i munden
Hej Helen
Min datter på 6 mdr har fra fødsel af været ekstrem glad for at have sine hænder i munden og det er næsten hele tiden, kun afløst af legetøj.
Jeg har prøvet at give hende forskellige sutter og bideringe, men hun er som besat af de hænder. Er det noget der går over af sig selv eller hvad kan jeg gøre for at stoppe det?
Med venlig hilsen
Nina