Brev:
Meget morsyg - 16 mdr.
27. december 2009
Alder:
16 mdr.
Meget morsyg - 16 mdr.
Hej Helen
Allerførst vil jeg ønske dig en glædelig jul og et godt nytår:o)
Nu til mit spørgsmål: Min datter er ekstremt meget morsyg, og har praktisk talt været det altid. Familien siger, at der ingen problemer er når jeg ikke er hjemme, men så snart jeg er her, skriger hun og bliver total hysterisk og ked af det, hvis hun ikke kan være ved mig hele tiden. Ingen andre inkl. hendes far dur så.
Jeg har det til tider rigtig svært med det. For det første føler jeg aldrig, jeg har fri. Har vi gæster, kan jeg næsten ikke sidde og snakke, fordi hun hænger på mig konstant. Det stresser mig rigtig meget, og synes det er svært, når storebror på 3 år også vil have sin mor.
Hvad kan man gøre, for at hjælpe hende? Kan vi gøre noget i det hele taget?
Mange hilsner fra
Jannie