Brev:
Stammer han? - 18 mdr.
16. december 2009
Alder:
18 mdr.
Stammer han? - 18 mdr.
Hej Helen.
Valdemar er endelig begyndt at snakke - det startede han først på da han var 16 mdr.
Nå men han taler selvfølgelig ikke rent, men når han skal sige mere (udtales mmmmæ) siger han det rigtig mange gange i træk, det lyder virkelig som om han stammer. Men det er det eneste ord han gør det ved.
Min egen teori er at det er fordi han bliver helt utålmodig og det ikke kan gå hurtigt nok.
For han kan vel ikke allerede stamme eller hva??'
Venlig hilsen
Maibrit