Brev:
Vi fejrer 6 måneder!
14. december 2009
Alder:
6 mdr.
Vi fejrer 6 måneder!
Hej Helen
Tusind tak for dit svar sidste gang med søvn-fase-skift-problemer. tænk engang - det virker! Og nu har vi bøvlet i en hel måned med en træt lille pige, så det er bare så skønt at kunne lulle hende i søvn på en god måde. Plus - at du skrev det med perronen og sovetoget.
Jeg har altid troet at det var bedst at børn lærte, at når man havde puttet dem - så skulle de blive i sengen. Altså så de lærte det fra starten. Men jeg stoler på at du har lidt mere styr på tingene, og vores aftener er blevet mindre anstrengende efter vi har indset at måske skulle hun bare lige have en lur...:)
Nå, her kommer den egentlige grund til at jeg skriver - min datter fylder 6 måneder d 23, og jeg ved ikke så meget om noget. I og med at der ikke er nogen til at fortælle noget her.
Hvad skal jeg være opmærksom på fra nu af? Hvad er det godt at jeg ved?
Ændrer hun vaner? mht spisning, rytmer, nattesøvn, udvikling - ja hvad ved jeg?
Hun er først lige begyndt så småt at rulle fra mave til ryg, men hun har kunne rulle fra ryg til mave i et stykke tid. Hun er stærk og altid glad. Hvordan kan jeg stimulere hende?
Bare giv mig en ordentlig smørre - jeg kan fornemme at hun bliver større og mere "intelligent" eller hvad man siger. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal arbejde med hende, og med det.
Ja vi fejrer at hun er blevet 6 måneder, og glæder os til mange flere!
Hilsen Sophie og hendes mand :)