Brev:
Græder når vi griner
13. december 2009
Alder:
16 mdr.
Græder når vi griner
Hej Helen,
Vores søn er en glad og sjov dreng - ret mor-glad, og meget "kæle"-glad - men trives i hverdagen.
I løbet af de sidste par måneder begynder han at græde hvis vi begge - eller flere personer - i en hyggestund alle griner - ikke nødvendigvis griner højt og larmende, men blot hvis alle personer griner samtidig - også selvom det er ham der har lavet noget sjovt og selvom det er ham der først griner - men griner alle så med, begynder han at græde......- underligt eller?
Er der noget vi kan gøre for at få ham til at grine med eller i hvert fald ikke græde?
TAK
Mange hilsner
Lone