Brev:
Leg
12. december 2009
Alder:
10 mdr.
Leg
Hej Helen
Jeg har en dejlig datter på 10½ måned, der altid og på alle områder har været rimelig "fremme i skoen". Nu skal jeg lige høre om det er normalt for hende aldersmæssigt og udviklingsmæssigt ikke at være så interesseret i hendes legetøj?
Hun har alverdens legeltøj, som skulle passe til hendes alderstrin, men oftest foretrækker hun at stå op ad os eller ved siden af, og holde øje med hvad vi laver. Vi skal helst lege med hende på værelset for at hun overhovedet gider være der, og nogen gange ligger vi alene 2 voksne mennesker herinde imens hun kravler rundt inde i stuen.
Ved godt det ikke er et problem, men vil gerne høre om du har gode råd til hvordan vi kan motivere hende lidt mere til at lege selv.
Desuden har jeg lige et lille ekstra spørgsmål: Jeg har prøvet at købe figenstænger fra Castus til hende. Det kan hun godt lide, men jeg er lidt i tvivl om det er slik i skjult indpakning? Er der for meget sukker i?
På forhånd tak og god jul fra
L.A.