Brev:
Ytryg baby
9. december 2009
Alder:
5 mdr.
Ytryg baby
Kære Helen
Jeg håber sådan, du kan hjælpe mig om mine to små piger med et godt råd.
De er lige blevet 5 måneder og er de nemmeste og dejligste damer i verden;-)... Alt fungerer så fint... NÅR bare vi er der hjemme i vante omgivelser. I samme sekund de (det er især den ene) kommer ud i fremmede omgivelser starter hylekoncerten og den stopper ikke før vi er hjemme igen, og det kan godt tage pippet lidt fra en lille mor!
Fx vil familien jo gerne have besøg af de små basser af og til, men det er sjældent en succes, jeg har slet ikke behov for at skulle ud og "føjte" hele tiden, men nogle gange kan det jo være meget rart at tage på et lille visit og tage dem med. Alt er fint så længe de sover i barnevognen og til nød (ikke altid), hvis de sidder hos mor eller far, men hvis jeg nu er alene og lige er nødt til at give den ene fra mig et kort sekund, det er ikke altid muligt at holde to på en gang, ja så er den gal.
Jeg synes, det er lidt svært og uoverskueligt og spørger mig selv for hvis skyld vi er på besøg - for ingen af os nyder det, så mit spørgsmål er: skal vi bare blive hjemme og vente til de er blevet lidt større, eller kan man vende dem gradvist til at komme ud? Er det for ambitiøst at tage damerne med af og til på nuværende tidspunkt?
Mange hilsener fra
Tvillingemoren