Brev:
Boel-prøve?
23. november 2009
Alder:
7 mdr.
Boel-prøve?
Hej Helen
Jeg kunne godt tænke mig at høre dit råd angående Boel-prøven vores SP netop har lavet på min søn. Alt var fint bortset fra at han ikke reagerede på et punkt "vender sig til højre efter bjælde" var negativ og absolut ingen reaktion fra ham. "Vender sig til højre efter klokke" var helt fin.
Er det noget du mener vi bør reagere på og få tjekket? Vores sp sagde at hun ikke mente der skulle gøres et større nummer ud af det så jeg tog det helt roligt, men nu har jeg efterfølgende læst hendes noter i vores lille bog og der har hun skrevet som kommentar "henvist til ørelæge"?
Er det derfor en god ide at få det tjekket hos en ørelæge?
Det skal lige nævnes at han ikke har været forkølet eller lignende der kan påvirke testen. Derudover var hans hørescreening lige efter fødselen fin.
Mange hilsner
Rikke
P.s så fint med din nye side med "Babykøkkenet"!!!! Det er god inspiration og nu forstår jeg hvordan dine rugbrødsbjælker ser ud. Er måske en simpel ting at lave, men har aldrig helt kunne få dem til at fungere og jeg ser jo nu, at jeg har jo lavet dem alt for tynde så de knækker:-)