Brev:
At sidde selv - 6 mdr.
23. november 2009
Alder:
6 mdr.
At sidde selv - 6 mdr.
Hej igen Helen
Jeg har endnu et spørgsmål til dig - Og tak for dine forrige svar :0)
Min datter er 5 måneder og 3 uger og vil meget gerne sidde op selv - Hun er faktisk meget god til det og falder ikke sammen i ryggen! Hun har en meget fin balance og hun kan vel sidde i ca. 15 sekunder helt af sig selv. Hun er god til at rette sig selv op, hvis hun er ved at vælte.
Men jeg er sådan i tvivl om det er for tidligt for hendes ryg, at "øve" at sidde selv allerede?
Skal hun kunne kravle først, eller kan jeg godt så småt hjælpe hende til at lære at sidde selv og lege? Hun sidder også flot i højstol til måltiderne og elsker at komme op i bæreselen med os.
Hun er selvfølgelig blevet bevidst om at der sker en masse i den højde - Men hun er også sød og god til at ligge og lege på tæppet på gulvet.
Hun er god til at ligge på maven og triller begge veje - når hun gider ;0)
Så alt i alt en meget stærk pige faktisk - Og hun gør endda også tegn til at kravle ved at trække benene op under sig og skubbe fra... Hun har bare ikke helt overkroppen med endnu...
Hvor meget må hun nu? Og hvornår begynder hun at kunne sidde selv, uden det er farligt for hendes lille ryg?
Venligst og på forhånd tak
My