Brev:
Vil ikke have børstet tænder mere - 11 mdr.
17. november 2009
Alder:
11 mdr.
Vil ikke have børstet tænder mere - 11 mdr.
Hej Helen
Tak for dine gode svar : )
I starten var Emilie glad for at få børstet tænder, men på nuværende tidspunkt kan jeg kun med nød og næppe få lov til, at børste hendes tænder.
Hun enten ligger eller sidder på puslebordet når vi børster.
Jeg prøver også at give hende tandbørsten lidt i hånden.
Vi børster uden flour, som vores læge anbefaler, idet hun får D-vitamin.
Hvad kan jeg gøre bedre?
Venlig hilsen
Gitte