Brev:
Går med støtte
16. november 2009
Alder:
8 mdr.
Går med støtte
Hejsa,
Jeg har et spørgsmål angående det at gå selv. Vores søn har fra starte været tidligt ude med alt, synes jeg! Da han var 6 måneder begyndte han at kravle. Først ved at trække sig frem på maven, men hurtigt fandt han ud af at kravle rigtigt. Herefter er tingene gået stærkt.
De sidste 14 dage, er han begyndt at gå med støtte. DVS vi har en gå vogn som han selv rejser sig op ved og går efter., Det er ikke noget som vi har overhovedet har øvet med ham. Nu er han også begyndt at gå langs f.eks. sofaen, badekarret og sofabordet!
Er det for tidligt at han begynder på dette?? Er der noget vi skal være særlig opmærksomme på?
Med venlig hilsen
Birgitte