Brev:
Hvor er tænderne?
12. november 2009
Alder:
14 mdr.
Hvor er tænderne?
Kære Helen
Min datter er nu lige knap 14 måneder, og hun har stadig kun otte tænder, der endda kun er vokset halvvejs ud. De kom nærmest samtidig, da hun var otte måneder. Siden er der intet sket.
Det ser ikke ud som om, der står nogen parat - nogle gange kan man mærke, huden er spændt og tænderne står derinde (kan huske det fra storebror), men det kan jeg ikke på hende.
Hvor sent kan de få tænder, de små? Hendes storebror fik en hel masse tænder på en gang - fra 6-12 måneder. Men her går det godt nok langsomt. Grund til bekymring?
Gode hilsner
Stine