Brev:
Bevidst skrigeri?
11. november 2009
Alder:
5 mdr.
Bevidst skrigeri?
Hej Helen.
Tak for dine svar på mine tidligere spørgsmål, hvilke jeg har været meget glad for. Jeg har dog erfaret, at der altid er nye spørgsmål at stille i takt med de små poder bliver større.. :0)
MIn datter på nu 5½ måned er begyndt at skrige hysterisk. Jeg er helt sikker på at det er MEGET bevidst hun gør det - Somom hun gerne vil have sin vilje.
Hun vil allerhelst bæres rundt i bæreselen og følge med i alt hvad jeg laver, og så snart hun får lov til dette er der ingenting!
Men hun er begyndt at skrige forfærdeligt hysterisk, når hun eksempeltvis ligger på legetæppet i længere tid, og ikke gider det mere. Hun stopper så, når jeg tager hende op og gør det hun ønsker!
Kan hun allerede NU bruge hendes skrig helt bevidst og kan jeg "opdrage" på hende allerede? Hun skal vel ikke have sin vilje hver gang? Så ender det med jeg skal slæbe rundt på hende hele dagen!....
På forhånd tak
Hilsen M