Brev:
Aktiv på puslebordet
9. november 2009
Alder:
11 mdr.
Aktiv på puslebordet
Hej Helen : )
Jeg synes min datter Emilie til tider er meget "aktiv" på puslebordet. Hun vender og drejer sig, rejser sig op for at tage tingene på hylderne etc.. Jeg er tålmodig og siger, at hun skal ligge stille etc., men af og til kan det også være lidt irriterende og så begynder hun, at græde og blive hys.
Hun er ikke så vild med, at blive vasket i ansigtet, selvom jeg er meget nænsom.
Venlig hilsen
Gitte