Brev:
Gider ikke at stå mere ...
7. november 2009
Alder:
6 mdr.
Gider ikke at stå mere ...
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål ang. min søn på 6 måneder.
Han følger vægtmæssigt rigtig godt med. Han er meget stærk, og kan møve sig frem på tæppet, han elsker at ligge på maven, hvor han holder sit hoved oppe i flot lang tid.
Han har gode ben og arm muskler og det gælder om ikke at være i vejen for hans 'slag' og spark, men når jeg skal løfte ham op, så blive han helt slap. Jeg skal holde godt fast i ham, for at han ikke 'glider' igennem mine hænder. Han spænder ikke i kroppen, som jeg kan mærke hans tvillingesøster gør.
For en måneds tid siden, stod han på mine lår og hoppede op og ned, men nu gider han sjældent at trække sig selv op. Hvis jeg stiller ham på mine lår eller puslepuden, sætter han sig bare ned igen! Det virker sådan lidt dovent, når nu han er så stærk på andre punkter.
Han er glad, smilende og griner, har god appetit osv, så hvad er det han lige er ude på? Er det en fase? Eller er det tegn på noget slemt?
På forhånd tak for svaret, som jeg glæder mig meget til at læse.
Med venlig hilsen
Louise