Brev:
Sproglig udvikling i dagplejen
6. november 2009
Alder:
10 mdr.
Sproglig udvikling i dagplejen
Kære Helen
Tusind tak for dit sidste svar. Jeg bliver altid glad for dine svar, som virkelig hjælper mig på vej. Det sidste var dog helt utroligt fyldestgørende. Så tusind tak for det.
Vi har fået tilbudt en plads hos en dagplejer i nærheden af vores bopæl. Vi har besøgt hende og synes godt om det meste. Hun er polak, så jeg er lidt i tvivl, hvordan det kommer til at påvirke den lille trolds sproglige udvikling? Hun taler dansk med meget stærk accent. Hun forstår det meste, at det vi siger, dog ikke hvis vi taler meget hurtigt eller taler kulturelt betinget humor - selvfølgelig:).
Hvad mener du?
Venligst Troldens mor