Brev:
Udvikling - 2 år, 4 mdr.
5. november 2009
Alder:
2 år, 4 mdr.
Udvikling - 2 år, 4 mdr.
Hej Helen
Vores dreng på ca. 2½ er en aktiv og glad dreng, men her på det seneste er han blevet mere pyldret og bliver hurtig ked af det. Eks. kan han blive helt ulykkelig hvis strømpen eller lign sidder forkert. Hvis tingene ikke helt går som han vil smider han sig på gulvet og græder. I vuggestuen siger de at han er aktiv og glad, men på det sidste mere indesluttet og stille, er det en fase ?
Vi er begyndt at introducere potten og han kan sagtens finde ud af at tisse på den og bliver meget stolt af sig selv når det sker, men når han skal af med mere, kan det kun ske i bleen og her vil han helst ikke sidde ned, hvilket også er ok.
Nu er han pludselig bange for at sidde i badekaret og skriger nej, nej når vi vil putte ham i, han siger han er bange for at tisse i vandet, mærkeligt for vi har aldrig talt om det...
Jeg ved ikke om det har nogen sammenhæng men han har i de sidste par uger haft et temmelig dækkende rødt udslet på ryggen og noget af maven, ikke andre steder på kroppen, der har ikke været feber og det klør ikke. I følge lægen kan det være kroppens reaktion efter en forkølelse, men tænkte bare om om han kunne have en virus i kroppen som gjorde han var stille og pyldret?
Med venlig hilsen
mig