Brev:
Siger MIG i stedet for JEG
5. november 2009
Alder:
2 år, 10 mdr.
Siger MIG i stedet for JEG
Hej Helen.
Christian på næsten 3 år, snakker meget :-) men siger mig, istedet for jeg.
Er dette ikke meget normalt? Og hvornår skal vi begynde at lære ham at det hedder jeg.
Jeg tænkte på at gentage det han siger, men så bytte jeg ud med mig. Når vi siger noget til ham, bruger vi jo JEG,
Min søsters piger har altid sagt jeg.
Kærlig hilsen
Gitte.